14 Ocak 2016 Perşembe

ORKİDE ÇERÇEVE




Merhaba sevgili blog okuyucuları,
Bu yazımda sizlere tasarladığım çerçevemi anlatacağım.
Çerçeve tasarlamak istedim çünkü fotoğraflar yaşanmışlıklardır. Anımızı ölümsüzleştiren kağıtlardır. Her baktığımızda o güne o ana tekrar gideriz. Fotoğraflar hep en mutlu olduğumuz anlardır. Bazen kahkaha atarken yakalandığımız, bazen ise gözlerimizin aşkla bakarken unutulmazlarımızdır. Bu en değerlilerimiz güzel bir çerçeveyi hak ediyor bence...


Her insanın bir  hikayesi vardır.. Bunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Karşımızdaki insanın gözlerinden, hareketlerinden, kırışıklıklarından anlayabiliyoruz da..
Nasılki bi yazar kitap yazarken istemese de kendinden; düşüncelerinden , duygularından , yaşanmışlığından birşeyler katıyorsa kitabına, ticari olmayan tasarımların ,sanat eserlerinin de içinde yaşanmışlıklar oldğunu düşünüyorum. Bir ressam eserini çizerken belki de o anki duygularnın renklerini kullanıyordur , kim bilir..

Ben de yeni açtığım bloğumun bana şans getirmesini ve ilham vermesini istiyorum. Bu nedenle ürünleri seçerken  aklıma ilk  gelen renk mor oldu. Mor renk ihtişamı , zenginliği, asaleti çağırıştıran bir renkmiş. Ayrıca mor rengi seven insanlar sanat yönü ağır basan kişilermiş.


Hadi başlayalım,

Alışveriş Listesi:

  • Dekoratif taşlar         #Ikea   #Kulört
  • Çerçeve                     #Ikea    #NYTTJA
  • Orkide yapay çiçek   #Ikea    #IKEA #Orkide  #SMYCKA
  • Yapıştırıcı                 #bison


İlk olarak her kadın gibi ben de çiçeklerin hastasıyım. Bu beğenimin babannemden bana geçtiğini düşünüyorum.Küçükken bahçemize bahar gelirken, babannem pazardan birsürü çiçek ve çiçek tohumu alırdı. Güzelleşen havalarla bahçemize de bahar gelir mis gibi kokardı.Kırmızı ,pembe ,narçiçeği ,sarı her renkten güller vardı bahçemizde. Özellikle de küpe çiçekleri yeşil yapraklarının içinden kırmızı kırmızı minik baloncuklar gibi olur ,olgunlaşırken açılır içinden sarı sarı püsküller çıkardı.Bende onları olgunlaşmadan patlatmaya bayılırdım.Az azar işitmemişimdir babannemden. Evimize mutluluk gelirdi mis gibi mart menekşeleri açınca hele o menekşe kokuları,bayılırım. Bahçede dedem ile babannem savaş halinde olurlardı.Dedem de ağaç hastasıdır. Ağaç dikmeye bayılır hep de babannemin çiçeklerinin tepesine . Ağaçlar büyüdükçe güneşi engeller,babannem dalları budar dedem de kızardı. Hep geçmiş zamanda konuştum ama bunlar eskidenki kadar fazla olmasa da halen böyle..Bende çerçevemi küpe çiçeklerinin içindeki çocukluk fotoğrafım için tasarlıyorum. Tasarımımda çiçek kullanacağım.Mor orkide seçtim. Tüm ürünleri #IKEA Bayrampaşa'dan satın aldım.Fiyatlarını da sizinle paylaşacağım.

İlk aşamada çerçevemizin kenarlarına yapıştırıcyı sürelim. Her alanda olacak şekilde sürmeliyiz.Çok fazla sürersek taşların üzerinde çıkabilir. 
















Taşları yapıştırıcının üzerine düzenli bir şekilde yerleştirin ve temiz bir bez yardımı ile üzerin bastırın. Bu işlemi yapıştırıcı kurumadan yapın.Bez temizlik bezi gibi lif yapıştırabilecek olan bir bez olmamalı, tülbent tercih edebilirsiniz. Daha sonra bir gün boyunca kuruması için bıraktım. 




Şimdi sıra orkidemizi bağlamakta, bunun için hasır ip kullandım.Çok aradım bu ipi, en sonunda Metro markette buldum. Büyük bir top 10tl ye satın aldım.
Hasır ipiniz yoksa orkideyi yapıştırabilirsiniz de ya da orkidenin kendi saplarıyla bağlayabilirsiniz.








  Çerçevemi tamamladım. 








Sizinde en sevdiğiniz anlarınızı içerisine koymanız dileğiyle..


#Ikea #Kulört                    6.99TL
 #Ikea    #NYTTJA            4.99TL
    #İKEA #Orkide #SMYCKA               2.99TL

#Ikea    #orkide  #orchid  #frame #çerçeve  #jewel #photo #purple #color  #design #home #accessories #decoration #textile  #love  #memory

3 yorum:

  1. Cok güzel olmuş şans getirsin

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, çok hoş ben de aynısından yapmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim sizlere.

    YanıtlaSil